دكتر روانشناس تهران دكتر رامين علوي

۸ بازديد

 چرا با دكتر روانشناس تهران ملاقات مي كنيم؟

دكتر روانشناس در تهران يا ساير شهرها اصطلاحي است كه به روانشناسي اطلاق مي شود كه در مقطع دكتري فاغ التحصيل شده باشند و به درمان مشكلات و اختلالات روانشناختي مشغول باشند.

يك دكتر روانشناس تهران يا ساير شهرها، دوره كارشناسي و كارشناسي ارشد را گذرانده و سپس دوره دكتراي خود را تكميل كرده است. دكتر روانشناس در مجموع دوازده سال بعد از اخذ ديپلم به تحصيل مشغول مي شود. براي تبديل شدن به يك دكتر روانشناس خوب لازم است كه تجربيات باليني و درماني مناسبي هم پشت سر گذاشته شود.

لازم به يادآوري است كه فقط به اين دليل كه روانشناسان درمانگراني حرفه اي هستند و به ديگران كمك مي كنند تا مشكلات زندگي خود را حل كنند، الزاما كامل و بي نقص نيستند. قرار ملاقات با يك روانشناس يا يك روانكاو خوب در تهران بدون اينكه از اين موضوع آگاهي داشته باشيد مي تواند باعث نااميدي گسترده شود. بهتر است كه قبل از مراجعه به روانشناس درباره او كمي تحقيق كنيد و آثار او را مطالعه فرمائيد.

جوانب مثبت مراجعه به يك دكتر روانشناس در تهران

شنوندگان عالي

روانشناسان شنوندگان بسيار خوبي هستند. چند بار خواسته ايد كسي به مشكلات شما گوش دهد و به شما بازخورد و مشاوره صادقانه دهد؟ شما بايد انتظار داشته باشيد كه از دكتر روانشناس تهران مشاوره معني داري بگيريد. همچنين او شخصيتي عالي براي گفتگو بعد از يك روز سخت كاري يا هنگام مقابله با چالش هاي شخصي است.

روانشناسان براي گوش دادن آموزش ديده اند و آنها اين كار را به طور فعال و حرفه اي انجام مي دهند. بنابراين ممكن است شما فقط چيزهايي را بيان كنيد كه در طول روز اتفاق افتاده است اما دكتر روانشناس شما ممكن است مشكلات زيربنايي را جستجو كرده و به حل آنها كمك كند.

در طرف مقابل، مهم است كه با دكتر روانشناس خود نيز همكاري داشته باشيد. آنها در هنگام كار با استرس زيادي دست و پنجه نرم مي كنند و شما نيز با بيان صادقانه مشكلات و پذيرش توصيه هاي يك دكتر روانشناس خوب در تهران به بهبود خود كمك كنيد.

دكتر روانشناس تهران بسيار صبور است 

بخشي از روانشناس بودن كمك به افراد است تا از طريق چالش هاي زندگي خود رشد كنند. وقتي از مشكلات و پيچيدگي هاي زندگي خودتان صحبت مي كنيد ، آنها به اندازه كافي صبور هستند و به شما احساس فهميده شدن و درك شدن مي دهد. اگر بعد از يك روز نااميدكننده در كار ناراحت باشيد، يا از مشكلاتي در رنج باشيد كه با داروها پيچيده تر شده اند او مسئله اساسي را درك مي كند و براي آن شما را قضاوت نمي كند.

مشاوره آنلاين با دكتر رامين علوي

روند كار مشاوره بصورت تماس آنلاين و از طريق گوشي هاي تلفن همراه هوشمند در تمامي 7 روز هفته در هر ساعت حتي خارج از محدوده ساعات كاري نيز انجام مي شود.

شما مي توانيد از طريق تلفن يا از ارسال پيام، نوبت خود را مشخص كرده و مشاوره دريافت نمائيد. اين ايمن ترين، سريع ترين و مطمئن ترين روش براي دريافت مشاوره و پاسخ هاي روشن و دقيق به مشكلات شماست.
مشاوره آنلاين مي تواند به شما كمك كند تا به صورت محرمانه وضعيت خود را بررسي كنيد. روش هاي درماني براي كمك و حمايت از شما در هر زمينه اي كه مشكل داريد ارائه مي شود.
مشاوره هاي آنلاين روانشناسي خواه براي شما باشد، خواه براي فرزندانتان، ماموريت ما يكي است، تضمين پشتيباني سريع از شما،  ضمن حفظ نگراني از كيفيت.
يك مشاوره آنلاين روانشناسي واقعي را از راه دور انجام دهيد. شيوه اي ساده و سريع كه مي تواند مشاوره حضوري را جبران كند.

چرا از مشاوره آنلاين استفاده مي كنيم؟

مشاوره روانشناسي آنلاين شامل استفاده از تماس اينترنتي از طريق تلفن هوشمند است. در اين مشاوره روانشناس مشكلات فرد مورد نظر را بررسي و تحليل مي كند. بيمار به لطف فناوري هاي ارتباطي، فرصت بحث و گفتگو با مشاور خود را خواهد داشت. اين مشاوره به همان شيوه مشاوره كلاسيك در مطب روانشناس انجام مي شود. همچنين فوايد متمايزي خواهد داشت.

انجام مشاوره آنلاين مزاياي بسياري دارد

به طور مشخص، توسعه مشاوره آنلاين به شما امكان مي دهد تا سد جغرافيايي را برداريد. بنابراين مي توانيد انتخاب هاي بسيار بيشتري را در نظر بگيريد! و مهمتر از همه، به طور قطع شما حداقل يك قدم در زندگي خود جلوتر خواهيد بود. ساير مزيت ها شامل:
انعطاف پذيري ساعت مشاوره براساس پيشنهاد شما.
انعطاف پذيري جغرافيايي يعني امكان دسترسي به مشاوره براي مكان هاي دوردست.
مديريت ارتباط با مراجع.
سرعت فرآيند دريافت مشاوره.
هزينه پائين تر.
آزادي انتخاب.
سادگي رويه ها.
پاسخ روشنگرانه.
كاهش زمان سپري شده در اتاق انتظار.
بهبود كيفيت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.